Buch(elektronisch)2012

Enlisting masculinity: the construction of gender in U.S. military recruiting advertising during the all-volunteer force

In: Oxford studies in gender and international relations

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Based on an analysis of more than 300 print advertisements as well as television commercials and recruiting websites, this book explores how the US military branches have deployed gender and, in particular, ideas about masculinity to sell military service to potential recruits during the all-volunteer force.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12012

Enlisting masculinity: the construction of gender in U.S. military recruiting advertising during the all-volunteer force

In: Oxford studies in gender and international relations

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.