Buch(elektronisch)2018

The branding of right-wing activism: the news media and the Tea Party

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

From the start of Barack Obama's presidency in 2009, conservative populist groups began fomenting political fractiousness, dissent, and surprising electoral success. The Tea Party was one of the major characters driving this story, changing the tone, tenor, and shape of the political landscape, one that this book sees as a product of media branding. Beyond the creation of the Tea Party, this project also investigates what the mass-mediated construction of the Tea Party tells us about the current media and cultural moment, specifically the role of journalism in a Web 2.0 age and contemporary American notions of democracy, citizenship, and belonging.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12018

The branding of right-wing activism: the news media and the Tea Party

In: Oxford scholarship online

In: Political Science

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22018

The Branding of Right-Wing Activism: The News Media and the Tea Party

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#32018

The branding of right-wing activism: the news media and the Tea Party

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.