Buch(elektronisch)2019

Who decides who becomes a teacher?: schools of education as sites of resistance

Bestellen über Zugriff(via Pollux)Bestellen über Zugriff(via Pollux)

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

"Who Decides Who Becomes a Teacher? extends the discussions and critiques of neoliberalism in education by examining the potential for schools of teacher education to contest the types of policies that are typical in K-12 schooling. Drawing on a case study of faculty collaboration, this edited volume reimagines teacher preparation programs as crucial sites of resistance to and refusal of unsound education practices and legislation. This volume also reveals by example how education faculty can engage in collaborative scholarly work to investigate the anticipated and unanticipated effects of policy initiatives on teaching and learning"--

Weitere Versionen:

Buch(gedruckt)#12019

Who decides who becomes a teacher?: schools of education as sites of resistance

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.