We Made It, So What?
In: Monthly Review, Band 51, Heft 4, S. 56
ISSN: 0027-0520
In: Monthly Review, Band 51, Heft 4, S. 56
ISSN: 0027-0520
A thrilling and irreverent memoir about the transformation of the advertising business from the 1980s to todayRichard Kirshenbaum was born to sell. Raised in a family of Long Island strivers, this future advertising titan was just a few years old when his grandfather first taught him that a Cadillac is more than a car, and that if you can't have a Trinitron you might as well not watch TV. He had no connections when he came to Madison Avenue, but he possessed an outrageous sense of humor that would make him a millionaire. In 1987, at the age of twenty-six, Richard put his savings on the line to
In: https://www.fundacionmapfre.org/documentacion/publico/i18n/consulta/registro.cmd?id=29689
Donación de AGERS ; Ponencia presentada en la 31st Annual RIMS Conference, celebrada en Orlando, 25 al 30 de abril de 1993 ; Introduction -- Typical claims -- Trends: shareholder claims, environmental claims, employment claims -- D&O claim implications for non - U.S. director and officers -- Doing business through wholly - owned subsidiaries -- Liability of parent corporations and their directors and officers -- Claims under the securities laws -- American depository receipts -- Jurisdictional considerations -- Areas of forecasted claims: patent infringement, claims arising from listing and trading stock of non - U.S. companies on U.S. exchanges, technology joint-ventures, claims by the U.S. government
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Blog: Blog der Republik
Christian Kullmann, Vorstandsvorsitzender des Chemie-Riesen Evonik, hat schon im letzten Herbst vor der AfD gewarnt. In einem Interview mit der […]
The post Made in Germany in Gefahr. Made in Nazi-Deutschland first appeared on Blog der Republik.
In: https://www.fundacionmapfre.org/documentacion/publico/i18n/consulta/registro.cmd?id=29639
Donación de AGERS ; Ponencia presentada en el Foro sobre la Gerencia de Riesgos, Monte Carlo, celebrado en Monte Carlo, 10 al 13 de octubre de 1993 ; Introduction -- Service -- Japan background -- The Comercial Code -- Shareholders' actions -- Employment actions -- Government actions -- Competitor actions -- D&O Trends in Japan -- Australia - The D&O Setting -- Compass airlines -- Significant court decisions -- Reform -- Hong Kong -- China -- Taiwan -- The Japanese market -- The Australian market
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In: Kultura popularna, Band 44, Heft 2
Celem artykułu jest przedstawienie japońskiego zjawiska zwanego kawaii, cechującego się silnym oddziaływaniem na całym świecie, szczególności w rozrywce, modzie oraz popkulturze. Kawaii jest przymiotnikiem oznaczającym "uroczy", "kochany", będącym znaczącym aspektem japońskiej kultury. Różnorakie japońskie postacie będące kawaii stały się popularne. Artykuł omawia znaczenie kawaii, jego genezę oraz przyczyny popularności.
In: DGAP-Analyse, Band 2
Als sechstgrößte Exportnation nimmt Frankreich eine bedeutende Stellung im Welthandel ein. Anders als im Fall Deutschlands hat sich die internationale Bedeutung der französischen Unternehmen in den letzten Jahren allerdings abgeschwächt. Nur noch eine von dreißig auf den Weltmärkten exportierte Ware stammt aus Frankreich (im Vergleich dazu Deutschland: 1 zu 12). Neben hausgemachten Problemen, wie die teilweise mangelnde Wettbewerbsfähigkeit, die Deindustrialisierung und die sich vertiefende Zweiklassengesellschaft der französischen Unternehmen - nur ein Bruchteil der Unternehmen exportiert -, ist das "Made in France" teilweise auch Opfer seines Erfolgs in den für die französischen Unternehmen typischen Branchen wie Luxus- und Agrargüter geworden. Diese bestimmen zusehends die Wahrnehmung der Marke Frankreich auf den globalen Märkten. Hinzu kommen teilweise suboptimale Fördermaßnahmen, die sich nicht immer an die Unternehmen mit dem größten Exportpotenzial richten. Trotz allem verfügt Frankreich über zahlreiche Weltmarktführer, sei es auf den Gebieten Energie, Rüstung, Pharmaindustrie, Baugewerbe oder eben Luxus. Diese Unternehmen erwirtschaften einen zusehends größer werdenden Anteil ihres Umsatzes im Ausland.
In: The Review of Politics, Band 70, Heft 4
SSRN
In: Naval forces: international forum for maritime power, Band 20, Heft 4, S. 6-7
ISSN: 0722-8880
In: U.S. news & world report, Band 124, S. 20-24
ISSN: 0041-5537
In: The review of politics, Band 70, Heft 4, S. 652-655
ISSN: 0034-6705
In: Made in
The Considerate Design project was asked to exhibit its products at the 'Made In Future' exhibition in Milan, organised by the UK Government's Foreign and Commonwealth office and the Materials KTN. A vision of things to come, showcasing fashion & clothing incorporating UK based smart materials technology. All products from the 'Considerate Design for Personalised Fashion' Project were displayed: Seamless knitted sweaters from 'Knit for Fit' (Sandy Black and Penelope Watkins); bespoke bags (Steven Harkin and Frances Geesin); 'Evolving Textiles', gloves made by rapid prototyping (Philip Delamore). As a follow on from the 'Made In Future' event in Milan the Materials KTN arranged a showcase event at the House of Lords in June 2010. Showcasing fashion & clothing incorporating UK based smart materials and technology, the Considerate Design project was invited to showcase the project's work.
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