Suchergebnisse

243927 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12021

Practices of professional learning communities

BASE

Open Access#22020

Teachers' Professional Development at VET – Reflections on Professional Learning Communities (PLCs)

BASE

Open Access#32014

An Analysis of Professional Learning Communities' Deliberation on Teacher Thinking

BASE

Open Access#42019

Improving Student Learning Through Professional Learning Communities: Employing a System-Wide Approach

BASE

Aufsatz(elektronisch)#523. September 2009

Exploring the Generation Gap in Urban Schools: Generational Perspectives in Professional Learning Communities

In: Education and urban society, Band 42, Heft 1, S. 3-24

ISSN: 1552-3535

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62011

Instructional Designers as Leaders in Professional Learning Communities: Catalysts for Transformative Change

In: Academic leadership

ISSN: 1533-7812

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102016

Management Strategies for Creating Professional Learning Communities of Schools under The Bangkok Metropolitan Administration

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1130. Juni 2023

Effect of Professional Learning Communities on Student Achievement at the Secondary School Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VIII, Heft II, S. 42-52

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132017

Visualising social network structures in the training of professional learning communities in informal and formal educators

In: Egg , J , Kapelari , S & Dillon , J 2017 , Visualising social network structures in the training of professional learning communities in informal and formal educators . in P Patrick (ed.) , Preparing Informal Science Educators : Perspectives from Science Communication and Education . Springer , pp. 269-289 . https://doi.org/10.1007/978-3-319-50398-1

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft