Suchergebnisse
Filter
Suvremeni grad: javni prostori i kultura življenja : primjer Zagreba
In: Sociološka biblioteka
Kako Zagreb izranja iz sna: stvaranje postsocijalističkog grada
In: Biblioteka Posebna izdanja
Ruralni razvoj i modernizacija: prilozi istraživanju ruralnog identiteta
In: Biblioteka: Znanost i društvo 6
Europska dimenzija u obrazovanju: izazov za školske pedagoge? ; The European dimension in education: a challenge for school teachers? ; Die europäische Dimension in der Bildung: eine Herausforderung für die Lehrer?
Rasprave i istraživanja o europskoj dimenziji u obrazovanju godinama zauzimaju prostor u europskoj obrazovnoj politici te znanstvenom i stručnom prostoru, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Također, tema nije bila dovedena u vezu s radom školskih pedagoga kao što nije otvarano pitanje kompetencija za implementaciju ovoga koncepta u njihov svakodnevni rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje i stručno usavršavanje. ; Discussions and research on the European dimension in education for years occupy space in European education policy and scientifc and professional area, while in the Croatian environment interest in this subject much weaker. Also, the topic was not correlated with the work of school pedagogues such has not opened the question of competence to implement this concept in their daily work. Based on the results of national research about the competence of school pedagogues, involving the competences of the European dimension, the work will be presented the results of studies and proposals and recommendations for the implementation of the contents of this concept in higher education and vocational training. ; Diskussionen und Forschung über die europäische Dimension im Bildungswesen seit Jahren besetzen Raum in der europäischen Bildungspolitik und der wissenschaflichen und beruflichen Bereich, während in der kroatischen Umgebung Interesse an diesem Tema viel schwächer. Außerdem wurde das Tema nicht mit der Arbeit der Schule PädagogInnen korreliert so hat die Frage der Zuständigkeit eröffnet dieses Konzept in ihrer täglichen Arbeit umzusetzen. Basierend auf den Ergebnissen der nationalen Forschung über die Kompetenz der Schulpädagoginnen, die Kompetenzen der europäischen Dimension beteiligt, wird die Arbeit, die Ergebnisse von Studien und Vorschläge und Empfehlungen für die Umsetzung der Inhalte dieses Konzepts im Bereich der Hochschulund Berufsbildung vorgestellt .
BASE
"Društvo inžinira i arhitekata" i izdavanje atlasa Hrvatski građevni oblici: The society of engineers and architects and the publishing of the atlas 'Croatian construction forms'
In: Časopis za suvremenu povijest: Journal of contemporary history, Band 49, Heft 1, S. 123-154
ISSN: 0590-9597
World Affairs Online