Suchergebnisse

2951 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12018

Attitude of Student Teacher towards Teacher Eligibility Test

BASE

Aufsatz(elektronisch)#229. Juni 2018

PROFESSIONAL TEACHER AND STAGE OF TEACHER PROFILE DEVELOPMENT

In: International journal of new economics and social sciences, Band 7, Heft 1, S. 211-222

ISSN: 2451-1064

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32018

A Most Wanted Man By Anton Corbijn: Poetics Of Imprisonment

BASE

Open Access#42018

What does it mean to teach? Redefining the teacher in an era of misconception

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72018

Effectiveness the Training Certification of In-Service Teacher on the Improvement of Competency Profile of Social Studies Teacher

BASE

Buch(elektronisch)#820182 Versionen verfügbar

Indigenous Visions: Rediscovering the World of Franz Boas

In: The Henry Roe Cloud Series on American Indians and Modernity

In: The Henry Roe Cloud Series on American Indians and Modernity Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92018

AN ANALYSIS OF TEACHER PERFORMANCE APPRAISALS AND THEIR INFLUENCE ON TEACHER PERFORMANCE IN SECONDARY SCHOOLS IN KENYA

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#122018

Indigenous Visions: Rediscovering the World of Franz Boas

In: The Henry Roe Cloud Series on American Indians and Modernity

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132018

The idea of a teacher: paradigms of change

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1519. Februar 2018

Evaluation of an EFL Teacher Training Program in Japan

In: Journal of applied social science: an official publication of the Association for Applied and Clinical Sociology, Band 12, Heft 1, S. 25-45

ISSN: 1937-0245

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft