Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12018

Fransizca yabanci dil öğrencileriyle deyim öğretimi üzerine bir uygulama

In: The Journal of Kesit Academy, Band 3, Heft 8, S. 98-122

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#229. Juni 2022

Analysis of Articles on Primary School Students' Writing Skills: Thematic Content Analysis

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. September 2022

Teachers' Views on Teaching Mathematics to Hearing Impaired Students in the Distance Education: A qualitative study in Turkey & Romania

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#417. Oktober 2022

Bibliometric Analysis Of Studies On Information Literacy In Education

In: International journal of new approaches in social studies: IJONASS = Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi

ISSN: 2618-5725

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#510. Mai 2023

Foreign Language Teaching in Secondary Schools in Germany and Turkey: A Comparative Study; Almanya ve Türkiye'de Ortaokullarda Yabancı Dil Öğretimi: Karşılaştırmalı Bir Çalışma

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62017

Bir kamu politikası çözümlemesi: Türkiye'nin yurtdışı lisansüstü burs politikası ; A public policy analysis: abroad graduate scholarship policy of Turkey

In: http://hdl.handle.net/11499/1423

BASE

Aufsatz(elektronisch)#74. November 2022

General Situation of Turkish Teachers in the Case of Kazakhstan: Problems, Expectations and Suggestions

In: Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

ISSN: 1309-9302

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#818. April 2024

A RESEARCH REGARDING THE LEVELS OF NOMOPHOBIA AMONG ACADEMICIANS

In: Electronic journal of vocational colleges: ejovoc

ISSN: 2146-7684

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft