Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. Oktober 2009

Categorical flexibility in preschoolers: contributions of conceptual knowledge and executive control

In: Developmental science, Band 12, Heft 6, S. 863-873

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#316. Februar 2017

From prioritizing objects to prioritizing cues: a developmental shift for cognitive control

In: Developmental science, Band 21, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#48. Mai 2003

Respective contributions of inhibition and knowledge levels in class inclusion development: a negative priming study

In: Developmental science, Band 6, Heft 3, S. 283-288

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51999

Sensibilité de l'enfant à l'induction de tris logiques ou schématiques

In: Enfance, Band 52, Heft 2, S. 157-170

ISSN: 1969-6981

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Mai 2022

Developmental changes in impulse control: Trial‐by‐trial EMG dissociates the evolution of impulse strength from its subsequent suppression

In: Developmental science, Band 25, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. Februar 2020

The role of midfrontal theta oscillations across the development of cognitive control in preschoolers and school‐age children

In: Developmental science, Band 23, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft