Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Juni 2006

The Quest for Ordinary Lives: The Integrated Post-School Vocational Functioning of 50 Workers with Significant Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 31, Heft 2, S. 93-121

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2September 1977

Teaching Trainable Level Multiply Handicapped Students to Use Picture Cues, Context Cues, and Initial Consonant Sounds to Determine the Labels of Unknown Words

In: AAESPH review: the official publication of the American Association for the Education of the Severely/Profoundly Handicapped, Band 2, Heft 3, S. 169-190

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5März 2004

Toward the Realization of the Least Restrictive Educational Environments for Severely Handicapped Students

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 29, Heft 1, S. 2-8

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Dezember 1977

Toward the Realization of the Least Restrictive Educational Environments for Severely Handicapped Students

In: AAESPH review: the official publication of the American Association for the Education of the Severely/Profoundly Handicapped, Band 2, Heft 4, S. 195-201

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. September 2008

Seamless Transition and Long-Term Support for Individuals with Severe Intellectual Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 33, Heft 3, S. 85-95

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Dezember 1979

Using the Characteristics of Current and Subsequent Least Restrictive Environments in the Development of Curricular Content for Severely Handicapped Students

In: AAESPH review: the official publication of the American Association for the Education of the Severely/Profoundly Handicapped, Band 4, Heft 4, S. 407-424

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11März 1979

A Rationale for Comprehensive Longitudinal Interactions between Severely Handicapped Students and Nonhandicapped Students and other Citizens

In: AAESPH review: the official publication of the American Association for the Education of the Severely/Profoundly Handicapped, Band 4, Heft 1, S. 3-14

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#124. November 2014

Zinc Insufficiency Mediates Ethanol-Induced Alveolar Macrophage Dysfunction in the Pregnant Female Mouse

In: Alcohol and alcoholism: the international journal of the Medical Council on Alcoholism (MCA) and the journal of the European Society for Biomedical Research on Alcoholism (ESBRA), Band 50, Heft 1, S. 30-38

ISSN: 1464-3502

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13März 1991

How Much Time Should Students with Severe Intellectual Disabilities Spend in Regular Education Classrooms and Elsewhere?

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 16, Heft 1, S. 39-47

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14März 1989

The Home School: Why Students with Severe Intellectual Disabilities Must Attend the Schools of Their Brothers, Sisters, Friends, and Neighbors

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 14, Heft 1, S. 1-7

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15März 1989

Should Students with Severe Intellectual Disabilities Be Based in Regular or in Special Education Classrooms in Home Schools?

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 14, Heft 1, S. 8-12

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft