Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#114. August 2018

Participant roles in preschool bullying: The impact of emotion regulation, social preference, and quality of the teacher–child relationship

In: Social development, Band 28, Heft 1, S. 3-21

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#217. November 2013

Reminiscing Style During Conversations About Emotion‐laden Events and Effects of Attachment Security Among Italian Mother–Child Dyads

In: Social development, Band 23, Heft 4, S. 702-718

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#412. Juni 2020

Relations between preschooler social competence and coping tactics during resource‐based conflicts

In: Social development, Band 29, Heft 4, S. 1051-1070

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#510. Oktober 2019

Changes in preschool children's social engagement positively predict changes in social competence: A three‐year longitudinal study of portuguese children

In: Social development, Band 29, Heft 2, S. 544-563

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft