Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#17. Juli 2021

Willing and able? Theory of mind, social motivation, and social competence in middle childhood and early adolescence

In: Developmental science, Band 25, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#225. August 2021

Mind what teacher says: Teachers' propensity for mental‐state language and children's theory of mind in middle childhood

In: Social development, Band 31, Heft 2, S. 303-318

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Mai 2020

Understanding the terrible twos: A longitudinal investigation of the impact of early executive function and parent–child interactions

In: Developmental science, Band 23, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#47. April 2022

Mothers' and fathers' executive function both predict emergent executive function in toddlerhood

In: Developmental science, Band 25, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#516. Januar 2014

Lost in Translation? Comparing British, Japanese, and Italian Children's Theory-of-Mind Performance

In: Child Development Research, Band 2014, S. 1-10

ISSN: 2090-3995

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#626. Juli 2021

Theory of Mind and Peer Attachment in Adolescence

In: Journal of research on adolescence, Band 31, Heft 4, S. 1202-1217

ISSN: 1532-7795

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft