Die folgenden Links führen aus den jeweiligen lokalen Bibliotheken zum Volltext:
Alternativ können Sie versuchen, selbst über Ihren lokalen Bibliothekskatalog auf das gewünschte Dokument zuzugreifen.
Bei Zugriffsproblemen kontaktieren Sie uns gern.
9 Ergebnisse
Sortierung:
In: International journal of forecasting, Band 7, Heft 4, S. 409-411
ISSN: 0169-2070
In: Behavioral science, Band 19, Heft 5, S. 344-350
In: The journal of business, Band 43, Heft 3, S. 237
ISSN: 1537-5374
In: International journal of forecasting, Band 10, Heft 2, S. 181-189
ISSN: 0169-2070
In: International series in quantitative marketing
In: Springer eBook Collection
Response Models for Marketing Management -- Markets, Data, and Sales Drivers -- Market Response in Stationary Markets -- Design of Static Response Models -- Design of Dynamic Response Models -- Parameter Estimation and Model Testing -- Market Response in Evolving Markets -- Single Marketing Time Series -- Multiple Marketing Time Series -- Solving Marketing Problems with ETS -- Empirical Findings and Managerial Insights -- Making Marketing Plans and Sales Forecasts -- Conclusion -- Implementation
In: TIMS studies in the management sciences v. 13