Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#117. November 2013

Reminiscing Style During Conversations About Emotion‐laden Events and Effects of Attachment Security Among Italian Mother–Child Dyads

In: Social development, Band 23, Heft 4, S. 702-718

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#226. Juni 2013

Dyadic Analyses of Preschool‐aged Children's Friendships: Convergence and Differences between Friendship Classifications from Peer Sociometric Data and Teacher's Reports

In: Social development, Band 23, Heft 1, S. 178-195

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. Dezember 2015

Preschool Children's Negative Emotionality and Peer Acceptance: The Moderating Role of Sleep

In: Social development, Band 25, Heft 4, S. 704-721

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#512. November 2012

Social Competence in Preschool Children: Replication of Results and Clarification of a Hierarchical Measurement Model

In: Social development, Band 22, Heft 1, S. 163-179

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. September 1996

Parenting Values, Attitudes, Behaviors, and Goals of African American Mothers from a Low-Income Population in Relation to Social and Societal Contexts

In: Journal of family issues, Band 17, Heft 5, S. 593-613

ISSN: 1552-5481

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. Juni 2020

Relations between preschooler social competence and coping tactics during resource‐based conflicts

In: Social development, Band 29, Heft 4, S. 1051-1070

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#820. Juli 2004

Social Support Networks of African‐American Children Attending Head Start: A Longitudinal Investigation of Structural and Supportive Network Characteristics

In: Social development, Band 13, Heft 3, S. 393-412

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#910. Oktober 2019

Changes in preschool children's social engagement positively predict changes in social competence: A three‐year longitudinal study of portuguese children

In: Social development, Band 29, Heft 2, S. 544-563

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft