Suchergebnisse

216 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32016

PODUZETNICI I MEDIJI ; ENTREPRENEURS AND THE MEDIA

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62019

TRI PARADIGME MEDIJSKOGA DISKURSA ; THREE PARADIGMS OF MEDIA DISCOURSE

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82016

EUROPSKI IDENTITET: MEDIJI I KULTURA ; EUROPEAN IDENTITY: MEDIA AND CULTURE

BASE

Open Access#92018

ULOGA MEDIJA U OBITELJSKOM ODGOJU ; THE ROLE OF MEDIA IN FAMILY UPBRINGING

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122017

Treći medijski sektor iz perspektive demokratski angažiranih publika ; Third Media Sector from the Perspective of Democratically Engaged Audiences

BASE

Open Access#132015

Što je na prvom mjestu – korištenje novih medija ili građanska participacija kroz nove medije? Preispitivanje uloge novih medija u građanskim praksama u Češkoj ; Participation or New Media Use First? Reconsidering the Role of New Media in Civic Practices in the Czech Republic

BASE

Open Access#142017

Tvitovi i mobilizacija: teorija kolektivnog djelovanja i društveni mediji ; Tweets and Mobilisation: Collective Action Theory and Social Media

BASE

Open Access#152017

EUens: rast novog identiteta potaknut društvenim medijima ; EUens – The Rise of a New Identity Driven by Social Media

BASE