Suchergebnisse

14422 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1823. Januar 2015

Teaching Qualitative Analysis Using QSR NVivo

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#198. März 2024

Towards teaching-sensitive technology: a hermeneutic analysis of higher education teaching

In: International journal of educational technology in higher education, Band 21, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2015. März 2021

Teaching fan fiction: Affect and analysis

In: Transformative Works and Cultures: TWC, Band 35

ISSN: 1941-2258

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#231. Oktober 2016

Sentiment Analysis to Evaluate Teaching Performance

In: International journal of knowledge society research: IJKSR ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 7, Heft 4, S. 86-107

ISSN: 1947-8437

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#2720182 Versionen verfügbar

Teaching benefit-cost analysis: tools of the trade

In: Elgaronline

In: Edward Elgar books

In: Elgar guides to teaching

In: Edward Elgar E-Book Archive

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#282005

Strategies in Teaching Secondary Analysis of Qualitative Data

In: Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, Band 6, Heft 1

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2928. Juni 2022

Bibliometric analysis in English language teaching and learning

In: Revista Podium, Heft 41, S. 119-140

ISSN: 2588-0969

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft