Aufsatz(elektronisch)Februar 1987

Some Perceptions of the Implications of High Technology for Minnesota Schools

In: Bulletin of science, technology & society, Band 7, Heft 1-2, S. 211-215

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Advances in technology are accelerating the momentum for change in all sectors of society. There is at present a lag time between the actual development and implementation of new technology and the public consciousness of the issues involved. The rapid rate of social change, however, emphasizes the critical role of the educational system and the need to continually estimate and evaluate direction to best serve the common good. Forty-five influential Minnesota leaders in education, business/industry and government were interviewed on issues related to education and the changing economy.

Sprachen

Englisch

Verlag

SAGE Publications

ISSN: 1552-4183

DOI

10.1177/027046768700700136

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.