Aufsatz(elektronisch)März 1992

Tilling Fertile Soil: Principles to Guide Transplants From Agriculture to Education Dissemination

In: Knowledge, Band 13, Heft 3, S. 330-348

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This article describes how the U.S. Department of Agriculture's Cooperative Extension Service (CES) might serve as a model for improving the dissemination of education research and development results. It is based on a paper prepared for the House Subcommittee on Select Education in the U.S. Congress, to assist the reauthorization of the Office of Educational Research and Improvement (OERI) in the U.S. Department of Education. After reviewing the distinctive aspects of each dissemination system, the author lists various features of CES that might be replicated and others that should be avoided.

Sprachen

Englisch

Verlag

SAGE Publications

DOI

10.1177/107554709201300310

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.