Buch(elektronisch)2013

Multilingualism and language diversity in urban areas: acquisition, identities, space, education

In: Hamburg studies on linguistic diversity v. 1

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Because of the power and international status of English, and because of real or perceived pressures to 'assimilate' persons from non-English speaking cultural backgrounds, educators in English-dominant countries are likely to have a primary focus on the academic achievement of learners based on monolingual (English) standards and benchmarks. 'Success' in educational contexts is likely to reflect the common sense view "the more English, as early as possible, the better the outcome", which, while intuitively logical, is not supported by the best available research on the acquisition of English

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12013

Multilingualism and language diversity in urban areas: acquisition, identities, space, education

In: Hamburg studies on linguistic diversity volume 1

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22013

Multilingualism and language diversity in urban areas: acquisition, identities, space, education

In: Hamburg studies on linguistic diversity Volume 1

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#32013

Multilingualism and language diversity in urban areas: acquisition, identities, space, education

In: Hamburg studies on linguistic diversity (HSLD) volume 1

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.