Buch(gedruckt)2020

Promoting belonging, growth mindset, and resilience to foster student success

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

A Rose by Any Other Name: A Common Language and Understanding of Learning Mindsets / Doug Daugherty and Tim Steenbergh -- The Implications of Learning Mindsets for the First-Year Experience and Other Key Transitions / Bryce Bunting -- Creating a Campus Culture That Supports Belonging, Mindset, and Resilience / Latoya Lewis -- What Do Mindset and Belonging Interventions Look Like in the Classroom? / Amy Baldwin -- Mindset Interventions to Close the Achievement Gap / Doug Daugherty and Tim Steenbergh -- Professional Development for Belonging, Growth Mindset, and Resilience / Latoya Lewis -- Creating an Assessment Plan for Learning Mindset Interventions / Amy Baldwin.

Sprachen

Englisch

Verlag

National Resource Center for The First-Year Experience and Students in Transition, University of South Carolina

ISBN

9781942072379

Seiten

xiv, 150 Seiten

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.