Buch(elektronisch)2019

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior Ser. v.Volume 56

In: Issn Ser. v.Volume 56

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Front Cover -- Advances in Child Development and Behavior -- Copyright -- Contents -- Contributors -- Preface -- Chapter One: The Science of Early Moral Development: on Defining, Constructing, and Studying Morality from Birth -- 1. Introduction -- 2. Overcoming three limitations in research on early morality -- 2.1. The need for definitions -- 2.2. Interactionism and constructivism: Beyond innate vs learned characteristics -- 2.3. Combining naturalistic and experimental methods to explain moral development -- 3. Children´s orientations toward helping and harming: Interactions and constructions over the first 4 years -- 3.1. The development of moral orientations toward helping -- 3.1.1. Conclusion: The early development of orientations toward helping -- 3.2. The development of moral orientations toward harming -- 3.2.1. Conclusion: The early development of orientations toward harming -- 4. A new science of early moral development -- Acknowledgments -- References -- Chapter Two: Mechanisms of Cross-situational Learning: Behavioral and Computational Evidence -- 1. The problem: Word learning challenge -- 2. Hypothesis testing vs associative learning -- 2.1. Hypothesis testing -- 2.1.1. Empirical evidence on HT -- 2.1.2. Modeling work on HT -- 2.2. Associative learning -- 2.2.1. Empirical evidence on AL -- 2.2.2. Modeling work on AL -- 3. Examining psychological components in a learning system -- 3.1. Information selection -- 3.2. Learning machinery -- 3.3. Decisions at test -- 4. New directions -- 4.1. Real-time behaviors -- 4.2. Real-world data -- 4.3. Neuroimaging evidence -- 5. General discussions -- Acknowledgments -- References -- Chapter Three: When Representation Becomes Reality: Interactive Digital Media and Symbolic Development -- 1. Introduction -- 1.1. The dual nature of images -- 1.2. Objects of contemplation or action?.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12020

Advances in Child Development and Behavior

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22018

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior v.Volume 54

In: Issn Ser. v.Volume 54

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32017

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior v.Volume 52

In: Issn Ser. v.Volume 52

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42015

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior v.Volume 48

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52014

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior

In: Issn Ser. v.Volume 46

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#62012

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior v.42

In: Issn Ser. v.Volume 42

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#72011

Advances in Child Development and Behavior

In: Advances in Child Development and Behavior v.40

In: Issn Ser. v.Volume 40

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Elsevier Science & Technology

ISBN

9780128178874

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.