Buch(gedruckt)2020

Contemporary perspectives on research in educational assessment

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Treasures in trends : analyses of TIMSS and PIRLS trends using contextual data / Martin Hooper, Yifan Bai, and Markus Broer -- Program for international student assessment : constancy, evolution, and innovation / Miyako Ikeda -- Development of a measurement approach to assess 21st century skills / Claire Scoular and Michael Timms -- Advances in measuring "hard-to-measure" skills / Patrick C. Kyllonen -- The future of assessment : how will AI, automation, and machine learning change how we develop and deliver assessments? / Nathan Thompson -- The effects of peer assessment vs. teacher assessment on the writing apprehension of English learners / Işıl İpek Kanat Küçüktezcan, Şölen Altay, and Enisa Mede -- Conceptions of assessment among teachers : a validation study / Farouq Almeqdadi, Myint Swe Khine, and Ernest Afari -- Understanding assessment experiences and perceptions of international students in higher education / Mürüvvet Çolakoğlu and Derin Atay.

Weitere Versionen:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22020

Contemporary perspectives on research in educational assessment

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.