Buch(elektronisch)2020

Handbook of qualitative research methods for family business

In: Handbooks of Research Methods in Management Ser.

In: Handbooks of research methods in management series

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This timely Handbook provides a comprehensive guide to the methodological challenges of qualitative research in family business. Written by an international, multidisciplinary team of experts in the field, the Handbook provides practical guidance based on the experiences of senior researchers, and features reflective discussion on how to craft insightful, rigorous studies.

Weitere Versionen:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Edward Elgar Publishing

ISBN

9781788116459

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.