Buch(elektronisch)2001

E-Commerce and Entrepreneurship

In: Research in Entrepreneurship and Management Ser. v.Vol. 1

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Cover -- Contents -- Chapter 1. Entrepreneurship and the Born Global Phenomenon: Theoretical Foundations and a Research Agenda -- Chapter 2. Managing Knightian Uncertainty in the New Economy: The RealNetworks Case -- Chapter 3. Niche Portals: Internet Oxymoron or Brave New Entrepreneurial Strategy? -- Chapter 4. Entry Strategies and the Emerging Structure of E-Commerce in Hong Kong -- Chapter 5. Action and Value: An Investigation of the Strategies of Internet New Ventures -- Chapter 6. Web-Based versus Traditional Firms at IPO: A Comparative Analysis of Differences and Valuation.

Weitere Versionen:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Information Age Publishing, Incorporated

ISBN

9781607528043

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.