Buch(gedruckt)2021

Re-conceptualizing the paradox in (education) policy implementation

In: Education in a competitive and globalizing world

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Defining (education) policy -- Understanding education policy-making -- Understanding the concept and nature of (education) policy implementation -- Illuminating the policy implementation paradox : using examples from education -- The change management perspective on the policy implementation paradox -- The democratic/participatory perspective on the policy implementation paradox -- The post-modernist perspective on the policy implementation paradox -- Relevance of the post-modernist perspective to understanding policy processes.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12021

Re-Conceptualizing the Paradox in (Education) Policy Implementation

In: Education in a Competitive and Globalizing World Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Nova Science Publishers

ISBN

9781536192261, 9781536193077

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.