Buch(elektronisch)2023

Patterns of News Consumption in a High-Choice Media Environment: A Romanian Perspective

In: Springer Studies in Media and Political Communication

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Agenda-Setting: 50 Years of Research -- Chapter 3. New Avenues for Agenda-Setting Research: Network Agenda- Setting, Agenda Melding and Intermedia Agenda-Setting -- Chapter 4. Setting the Agenda During the COVID-19 Pandemic -- Chapter 5. News Consumption Patterns Then and Now. From Traditional Media Repertoires to New Ways of Consuming News -- Chapter 6. News Media Consumption and Key Covariates. Media-Related and Socio-Demographic Factors Influencing Media Diets -- Chapter 7. Information Disorders in the Current Media Environment -- Chapter 8. What's On the Menu for Today? Consumption Patterns, Threats and Opportunities of the High-Choice Media Environment -- Chapter 9. Patterns of News Consumption in a High-Choice Media Environment -- Chapter 10. Conclusions.

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.