Buch(elektronisch)2024

Ethnographic Thinking: From Method to Mindset

In: Anthropology and Business Series

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This second edition of Ethnographic Thinking: From Method to Mindset serves as a primer for practitioners who want to apply ethnography to real-world challenges and commercial ventures. Building on the first edition, each chapter now includes a section focusing on practical advice to help readers activate key insights in their work.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12018

Ethnographic thinking: from method to mindset

In: Anthropology and business 6

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Taylor & Francis Group

ISBN

9781040008607

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.