Buch(elektronisch)2007

Overcoming religious illiteracy: a cultural studies approach to the ttudy of religion in secondary education

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

InOvercoming Religious Illiteracy, Harvard professor and Phillips Academy teacher Diane L. Moore argues that though the United States is one of the most religiously diverse nations in the world, the vast majority of citizens are woefully ignorant about religion itself and the basic tenets of the world's major religious traditions. The consequences of this religious illiteracy are profound and include fueling the culture wars, curtailing historical understanding and promoting religious and racial bigotry. In this volume, Moore combines theory with practice to articulate how to incorporate the

Weitere Versionen:

Buch(gedruckt)#12007

Overcoming religious illiteracy: a cultural studies approach to the study of religion in secondary education

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.