Buch(elektronisch)2002

Boys, Girls and Achievement: Addressing the Classroom Issues

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Girls are now out-performing boys at GCSE level, giving rise to a debate in the media on boys' underachievement. However, often such work has been a 'knee-jerk' response, led by media, not based on solid research. Boys, Girls and Achievement - Addressing the Classroom Issues fills that gap and:*provides a critical overview of the current debate on achievement;*Focuses on interviews with young people and classroom observations to examine how boys and girls see themselves as learners;*analyses the strategies teachers can use to improve the educational achievements of both bo

Weitere Versionen:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Taylor and Francis

ISBN

9780415231626

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.