Suchergebnisse

11294 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. Oktober 2020

Supporting international students' academic acculturation and sense of academic self-efficacy

In: Transitions: journal of transient migration, Band 4, Heft 2, S. 137-149

ISSN: 2397-7159

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42009

Avaliação da autoeficácia acadêmica em alunos da educação de jovens e adultos

In: ETD - Educação Temática Digital, Band 10, Heft esp, S. 187-203

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Juni 2014

Classroom Assessment: Teacher Practices, Student Perceptions, and Academic Self-Efficacy Beliefs

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 42, Heft 5, S. 835-855

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Juni 2015

The relationships between academic self-efficacy, intrinsic motivation, and perceived competence

In: Journal of Military Studies: JMS, Band 6, Heft 1, S. 19-35

ISSN: 1799-3350

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92020

Academic Self-Efficacy in Unaccompanied Foreign Minors: Structural Equation Modelling According to Schooling

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Academic Self-Efficacy in Unaccompanied Foreign Minors: Structural Equation Modelling According to Schooling

BASE

Aufsatz(elektronisch)#123. August 2016

The Relationship Between Academic Self-Efficacy and Academic-Related Boredom: MAOAGene as a Moderator

In: Youth & society: a quarterly journal, Band 49, Heft 2, S. 254-267

ISSN: 1552-8499

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152021

ROLE OF SOCIAL SUPPORT TOWARD STUDENT ACADEMIC SELF-EFFICACY IN ONLINE LEARNING DURING PANDEMIC

BASE