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Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#12020

Why we find little evidence of digital fragmentation, but should not stop researching it

In: Integration durch Kommunikation (in einer digitalen Gesellschaft): Jahrbuch der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2019, S. 27-35

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#22022

Managerial Challenges of Algorithmic Journalism and Journalistic Functions: an Analytical Framework

In: Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2021, Hamburg, S. 29-42

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#32020

The effect of democratic media quality on user engagement on Social Media: An Analysis of the contents of five Swiss news media outlets on Facebook

In: Integration durch Kommunikation (in einer digitalen Gesellschaft): Jahrbuch der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2019, S. 99-108

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#42023

Irresponsible Memes? Psychische Erkrankungen, Betroffene und gesellschaftliche Bewertungen in 'Depression Memes' auf Instagram

In: Wer macht wen für Gesundheit (und Krankheit) verantwortlich? Beiträge zur Jahrestagung der Fachgruppe Gesundheitskommunikation 2022, S. 1-16

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#52023

The allocation of state advertising to private media corporations in Europe: legal and regulatory frameworks

In: Reorganization of Media Industries: Digital Transformation, Entrepreneurship and Regulation

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#62022

Drivers of Professional-AI Collaboration: Case Study Analyses of the German News Media Industry

In: Reorganization of Media Industries: Digital Transformation, Entrepreneurship and Regulation

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#72023

Social Comparison on Social Media and Mental Health: A Scoping Review

In: Beiträge zur Jahrestagung der Fachgruppe Rezeptions- und Wirkungsforschung 2022, S. 7-40

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#82023

Zooming in or out? A comparative educational analysis of an in-classroom and a digitised media management research project

In: Reorganization of Media Industries: Digital Transformation, Entrepreneurship and Regulation

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#92020

Normative Legitimation of Digital Longforms in Journalism: Three Arguments for Complex Digital Storytelling

In: Neujustierung der Journalistik/Journalismusforschung in der digitalen Gesellschaft: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Journalistik/Journalismusforschung der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2019, Eichstätt, S. 93-104

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#102023

Responsibility Frame Setting im Gesundheitskontext: Eine Mehrmethodenstudie am Beispiel von Depression und Typ-2-Diabetes

In: Wer macht wen für Gesundheit (und Krankheit) verantwortlich? Beiträge zur Jahrestagung der Fachgruppe Gesundheitskommunikation 2022, S. 1-22

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#112022

Media Brand Trust Effects on Digital Advertising - towards a Conceptual Model

In: Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2021, Hamburg, S. 177-191

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#122022

Using Comics to Destigmatize Burn-Out and Depression: An Experimental Investigation

In: Gesundheitskommunikation in Zeiten der COVID-19-Pandemie, S. 1-17

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#132023

The platform society considered under the conditions of a public sphere characterized by different theories of democracy

In: Reorganization of Media Industries: Digital Transformation, Entrepreneurship and Regulation

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#142022

Offline versus Online Video Advertising Spending Behavior - a Detailed Report of an Empirical Study among Marketing Experts in Germany

In: Internet-Intermediäre und virtuelle Plattformen medienökonomisch betrachtet: Proceedings zur Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 2021, Hamburg, S. 43-54

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#152023

No Limits? Effects of FOMO and Gamification on Individual Investment Behaviour in Neo-broker Stock Trading

In: Reorganization of Media Industries: Digital Transformation, Entrepreneurship and Regulation