STRATEJ%c4%b0K%20Y%c3%96NET%c4%b0MDE%20S%c3%9cRD%c3%9cR%c3%9cLEB%c4%b0L%c4%b0RL%c4%b0K%20%c4%b0%c3%87%c4%b0N%20PAZARLAMA%20ET%c4%b0%c4%9e%c4%b0
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4827-4835
ISSN: 2587-1587
7998 Ergebnisse
Sortierung:
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4827-4835
ISSN: 2587-1587
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4892-4899
ISSN: 2587-1587
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4807-4819
ISSN: 2587-1587
In: Hoppe-Seyler´s Zeitschrift für physiologische Chemie, Band 86, Heft 3, S. 206-214
In: Revista de las Fuerzas Armadas, Heft 219, S. 52-57
ISSN: 2981-3018
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4872-4880
ISSN: 2587-1587
In: Defense analysis, Band 7, Heft 2-3, S. 263-276
ISSN: 1470-3602
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4820-4826
ISSN: 2587-1587
Gesundheitsbewußtes Verhalten, Kenntnisse über
Gesundheitsfragen und Hygieneverhalten von Schülern des 3. bis 6.
Schuljahres.
Themen: Wohlbefinden beim morgendlichen Aufstehen; tägliches
Hygieneverhalten; Häufigkeit des Wechselns der Unterwäsche;
bereits überstandene Kinderkrankheiten; Kenntnisse über
Heilungsmöglichkeiten bei Krankheiten; besonders gefürchtete
Krankheiten; Einschätzung des Gesundheitszustands der Eltern;
Kenntnis giftiger Pflanzen und der Schädlichkeit von
Insektenvertilgungsmitteln für die menschliche Nahrung; Einstellung
zum Rauchen; störende Umwelteinflüsse; Erziehungsstil der
Eltern; Fernsehgewohnheiten; besonders empfundene Ängste (Skala);
gesundheitsbewußte Ernährung; Ernährungsgewohnheiten;
Mahlzeiten gemeinsam mit den Eltern; Wegezeiten zur Schule;
Einstellung zur Schule; Hilfe bei Hausaufgaben; Vorstellungen
über die Ausstattung eines Kinderspielplatzes;
Selbsteinschätzung des Interesses am Fragebogen; Beurteilung der
Fragebogenlänge.
Demographie: Alter; Geschlecht; Schuljahr.
Zusätzlich verkodet wurden: Schichtindex; Ortsgröße;
Intervieweridentifikation, Neurotizismus (Index).
GESIS
In: Toward a Science of Command, Control, and Communications, S. 97-115
In: The journal of Soviet military studies, Band 4, Heft 3, S. 397-447
In: Social sciences studies journal: SSS journal, Band 4, Heft 24, S. 4954-4968
ISSN: 2587-1587
In: Toward a Science of Command, Control, and Communications, S. 239-271
In: Trade and Food Security Insights 2020
SSRN
In: Social studies research and practice
ISSN: 1933-5415
PurposeThe purpose of this paper is to engage readers with Unity Productions Foundation (UPF) films, which provide a powerful, inspirational digital tool for teachers. The organization's mission is to create documentaries, films and educational materials that contribute to bringing to light compelling stories of Muslim engagement through history and culture. UPF films and educational projects aim to promote peace and understanding to increase cultural pluralism and counter bigotry in our world.Design/methodology/approachTeachers will be able to utilize the resources provided in this paper to harness the power of media in their classrooms. Outlining the process by which teachers can follow the C3 inquiry using the film Prince Among Slaves will prepare teachers to see the alignment of the C3 Framework with their teaching. The "best practice" classroom strategies in structuring deliberations are ones that encourage students to fully participate and emphasize their voice.FindingsThis paper will unpack the practice methods that address the film Prince Among Slaves to be of benefit when sharing narratives through digital film and engage students in critical thinking through the C3 Framework. UPF films are the product of scholarly research and innovative production teams as the films provide the opportunity to visualize and explore multiple perspectives to understand historical content by providing a context for inquiry teaching and learning that is inclusive through deliberative discussions in the classroom.Originality/value The author certifies that this manuscript submission is original work and that all authors were involved in the intellectual elaboration of the manuscript and all parties have been acknowledged.