Suchergebnisse

80 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22016

The process of implementing answerability in contemporary Brazil ; El proceso de implementación de la answerability en el Brasil contemporaneo ; O processo de implementação da answerability no Brasil contemporâneo

BASE

Aufsatz(elektronisch)#32. März 2022

Dialogical Answerability and Autonomy Ascription

In: Hypatia: a journal of feminist philosophy, Band 37, Heft 1, S. 97-110

ISSN: 1527-2001

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62014

Translation and the Metaphor of Relation: Confluences of Answerability

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102006

Review Essay: Autoethnography: Answerability/Responsibility in Authoring Self and Others in the Social Sciences/Humanities

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Band 7, Heft 2

ISSN: 1438-5627

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112015

"Let's Talk": Promoting Dialogue and Answerability in Critical Humanities Education with Permeable Curriculum and an Adda-Based Pedagogy

BASE

Open Access#122015

"Let's Talk": Promoting Dialogue and Answerability in Critical Humanities Education with Permeable Curriculum and an Adda-Based Pedagogy ; "Porozmawiajmy": zalety dialogu i odpowiedzi w programach edukacji humanistycznej opartej na zasadach pedagogiki adda

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1317. Juli 2023

Whistleblowing and Complicity in Normative Theorizing on Political Corruption

In: European journal of political theory: EJPT

ISSN: 1741-2730

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1528. Februar 2023

Digging deeper into responsibility: an investigation of responses to online help-request marketing campaigns in social networking groups

In: Information, technology & people

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft