Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22022

Post-sales services: A significant performance of organizations' competitive advantage

In: Ekonomika: međunarodni časopis za ekonomsku teoriju i praksu i društvena pitanja, Band 68, Heft 2, S. 43-53

ISSN: 2334-9190

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32021

Customer Relationship Marketing and Institutional Support Influence on the Women's Companies Sustainability in Serbia

BASE

Aufsatz(elektronisch)#42021

Corporate culture: Business performance factor of national organizations

In: Ekonomika: međunarodni časopis za ekonomsku teoriju i praksu i društvena pitanja, Band 67, Heft 4, S. 29-36

ISSN: 2334-9190

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#827. November 2020

EFFECTS OF DOWNSIZING ON PERCEIVED SERVICE QUALITY

In: Teme: časopis za društvene nauke : journal for social sciences, S. 947

ISSN: 1820-7804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft