Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#223. Februar 2024

THE INFLUENCE OF THE MOTIVATIONAL FACTOR OF CULTURAL INTELLIGENCE ON THE ACCEPTANCE OF FOREIGN BRANDS IN THE REPUBLIC OF SERBIA

In: Teme: časopis za društvene nauke : journal for social sciences, S. 957

ISSN: 1820-7804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. März 2019

Creating Consumer Loyalty in the Field of Using Over-the-Counter Products

In: Ekonomske teme: Economic themes, Band 57, Heft 1, S. 1-20

ISSN: 2217-3668

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#521. Januar 2019

THE EFFECT OF A PRODUCT'S COUNTRY OF ORIGIN ON THE CUSTOMER LOYALTY CREATION PROCESS

In: Teme: časopis za društvene nauke : journal for social sciences, S. 1297

ISSN: 1820-7804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#623. Mai 2017

УТИЦАЈ СТРАНИХ ДИРЕКТНИХ ИНВЕСТИЦИЈА НА ИМИЏ ГРАДА: ПРИМЕР КОМПАНИЈЕ "ФИЈАТ" И ГРАДА КРАГУЈЕВЦА

In: Teme: časopis za društvene nauke : journal for social sciences, S. 119

ISSN: 1820-7804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Dezember 2014

The Influence Of Perceived Value Dimensions On Customer Loyalty

In: Ekonomske teme: Economic themes, Band 52, Heft 4, S. 392-408

ISSN: 2217-3668

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft