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Buch(elektronisch)#120184 Versionen verfügbar

Internet celebrity: understanding fame online

In: SocietyNow

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Aufsatz(elektronisch)#617. Februar 2020

Somewhere between here and there: Negotiating Researcher Visibility in a Digital Ethnography of the Influencer Industry

In: Journal of digital social research, Band 2, Heft 1, S. 56-76

ISSN: 2003-1998

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Aufsatz(elektronisch)#830. August 2019

Tacit Labours of Digital Social Research as an Early Career Researcher

In: Journal of digital social research, Band 1, Heft 1, S. 31-34

ISSN: 2003-1998

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Aufsatz(elektronisch)#111. April 2016

Agentic cute (^.^): Pastiching East Asian cute in Influencer commerce

In: East Asian journal of popular culture, Band 2, Heft 1, S. 33-47

ISSN: 2051-7092

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Aufsatz(elektronisch)#1319. September 2022

Oegugin Influencers and pop nationalism through government campaigns: Regulating foreign‐nationals in the South Korean YouTube ecology

In: Policy & internet, Band 14, Heft 3, S. 541-557

ISSN: 1944-2866

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Aufsatz(elektronisch)#1414. September 2022

Racial harmony and sexual violence: Uneven regulation and legal protection gaps for influencers in Singapore

In: Policy & internet, Band 14, Heft 3, S. 597-617

ISSN: 1944-2866

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Aufsatz(elektronisch)#157. Dezember 2021

Backdoor advertising scandals, Yingyeo culture, and cancel culture among YouTube Influencers in South Korea

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 1, S. 405-425

ISSN: 1461-7315

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