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Aufsatz(elektronisch)#230. August 2024

A second life for second-hand products: the role of anthropomorphism and taboo trade-offs

In: European journal of marketing, Band 58, Heft 13, S. 184-204

ISSN: 1758-7123

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Aufsatz(elektronisch)#711. April 2020

Blame It on the Self-Driving Car: How Autonomous Vehicles Can Alter Consumer Morality

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 2, S. 272-291

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#825. April 2018

Brands as Rivals: Consumer Pursuit of Distinctiveness and the Role of Brand Anthropomorphism

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 4, S. 869-888

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#921. August 2017

Facing Dominance: Anthropomorphism and the Effect of Product Face Ratio on Consumer Preference

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 5, S. 1104-1122

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1315. Dezember 2017

Other People's Money: Money's Perceived Purchasing Power Is Smaller for Others Than for the Self

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 1, S. 109-125

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1422. April 2024

Retail Karma: How Our Shopping Sins Influence Evaluation of Service Failures

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1521. Mai 2020

The Effects of Numerical Divisibility on Loneliness Perceptions and Consumer Preferences

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 5, S. 755-771

ISSN: 1537-5277

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