Suchergebnisse

25 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22015

Documenting Napping: The Agentic Force of Documents and Human Action

BASE

Aufsatz(elektronisch)#311. November 2023

Drawing Partnership on Paper: How do the Forms for Individual Educational Plans Frame Parent - Teacher Relationship?

In: International Journal about Parents in Education: IJPE, Band 6, Heft 1

ISSN: 1973-3518

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#416. August 2012

The domestication of early childhood education plans in Finland

In: Global social policy: an interdisciplinary journal of public policy and social development, Band 12, Heft 2, S. 129-148

ISSN: 1741-2803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Februar 2010

Framing the Picture of the Child

In: Children & society, Band 24, Heft 2, S. 100-111

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#919. Mai 2023

The changing policy ideals for parental cooperation in early childhood education and care

In: Global studies of childhood: GSC, Band 13, Heft 3, S. 232-244

ISSN: 2043-6106

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Dezember 2022

The puzzles of daily life: The temporal orders of families when parents have non‐standard work schedules

In: International journal of social welfare, Band 32, Heft 3, S. 291-305

ISSN: 1468-2397

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Rationalising public support for private early childhood education and care : the case of Finland

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132019

Data practices and inequality in South African early childhood development policy : Technocratic management versus social transformation

BASE

Open Access#142019

Assembled policies : the finnish case of restricted entitlement to early childhood education and care

BASE

Open Access#152019

Assembled policies: The Finnish case of restricted entitlement to early childhood education and care

BASE