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Aufsatz(elektronisch)#13. August 2021

Customer personal values of hygiene product consumption: a means-end analytic approach

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 23, Heft 1, S. 112-128

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#317. November 2023

Does knowledge collecting and donating enhance a bank's salesperson performance?

In: Business process management journal, Band 30, Heft 1, S. 183-198

ISSN: 1758-4116

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Aufsatz(elektronisch)#43. November 2021

Social entrepreneurial sustainability during the COVID-19 pandemic

In: Social enterprise journal, Band 18, Heft 2, S. 344-363

ISSN: 1750-8533

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Aufsatz(elektronisch)#631. Mai 2023

Coming to work with an illness: the role of high-involvement work systems and individual competence on presenteeism

In: Employee Relations: The International Journal

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Aufsatz(elektronisch)#712. Juni 2023

Secondhand clothing purchase intentions: Generation Z's perspective

In: Journal of global responsibility, Band 15, Heft 1, S. 53-72

ISSN: 2041-2576

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Aufsatz(elektronisch)#811. Dezember 2020

Internal marketing strategies in United Arab Emirates higher education

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 34, Heft 6, S. 1798-1820

ISSN: 1758-7409

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Aufsatz(elektronisch)#913. Juli 2021

Revisiting the moderating role of culture between job characteristics and job satisfaction: a multilevel analysis of 33 countries

In: Employee relations, Band 44, Heft 1, S. 70-93

ISSN: 1758-7069

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