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Aufsatz(elektronisch)#225. Oktober 2023

Lying and Cheating the Company: The Positive and Negative Effects of Corporate Activism on Unethical Consumer Behavior

In: Journal of business ethics: JBE, Band 192, Heft 1, S. 39-56

ISSN: 1573-0697

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Aufsatz(elektronisch)#7Mai 1999

The Influence of Preencounter Affect on Satisfaction with an Anxiety-Provoking Service Encounter

In: Journal of service research, Band 1, Heft 4, S. 333-346

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#811. April 2020

Blame It on the Self-Driving Car: How Autonomous Vehicles Can Alter Consumer Morality

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 2, S. 272-291

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#912. November 2020

How You Estimate Calories Matters: Calorie Estimation Reversals

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 1, S. 147-168

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#109. Mai 2020

You Will Not Remember This: How Memory Efficacy Influences Virtuous Behavior

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 5, S. 737-754

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#119. Januar 2020

Product Lineups: The More You Search, The Less You Find

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 1, S. 40-55

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1214. Februar 2023

Beyond Numbers: An Ambiguity–Accessibility–Applicability Framework to Explain the Attraction Effect

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 1, S. 211-232

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1316. Januar 2023

How Do Consumers Read and Encode a Price?

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 3, S. 510-532

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1429. April 2021

Obligatory Publicity Increases Charitable Acts

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 5, S. 839-857

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1522. April 2020

Should I Touch the Customer? Rethinking Interpersonal Touch Effects from the Perspective of the Touch Initiator

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 588-607

ISSN: 1537-5277

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