Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#24. September 2021

How persistent are duplication of purchase partitions?

In: Journal of consumer behaviour, Band 21, Heft 1, S. 137-152

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#421. September 2023

Valuing the contribution of ultra‐light buyers

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 2, S. 875-887

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#528. Oktober 2021

How websites compete in the Middle East: The example of Iran

In: Journal of consumer behaviour, Band 21, Heft 1, S. 121-136

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#617. Dezember 2015

How do shoppers behave online? An observational study of online grocery shopping

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 3, S. 261-270

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#728. Mai 2021

Ageism Kills Brands

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 30, Heft 4, S. 364-370

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#925. November 2022

Death by 1000 'true fans': Do marketing laws apply to music listening?

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 1, S. 82-97

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft