Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#224. Februar 2022

A million is more than a thousand: Children's acquisition of very large number words

In: Developmental science, Band 26, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#430. Juli 2015

Probing the nature of deficits in the 'Approximate Number System' in children with persistent Developmental Dyscalculia

In: Developmental science, Band 19, Heft 5, S. 817-833

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. September 2019

Do infants have a sense of numerosity? A p‐curve analysis of infant numerosity discrimination studies

In: Developmental science, Band 23, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#612. August 2008

Domain‐specific and domain‐general changes in children's development of number comparison

In: Developmental science, Band 11, Heft 5, S. 644-649

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juli 2021

Symbols Are Special: An fMRI Adaptation Study of Symbolic, Nonsymbolic, and Non-Numerical Magnitude Processing in the Human Brain

In: Cerebral Cortex Communications, Band 2, Heft 3

ISSN: 2632-7376

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#924. März 2010

How is phonological processing related to individual differences in children's arithmetic skills?

In: Developmental science, Band 13, Heft 3, S. 508-520

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1012. August 2008

Small and large number processing in infants and toddlers with Williams syndrome

In: Developmental science, Band 11, Heft 5, S. 637-643

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1128. Februar 2014

Numerical predictors of arithmetic success in grades 1–6

In: Developmental science, Band 17, Heft 5, S. 714-726

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1222. Dezember 2021

Children's attention to numerical quantities relates to verbal number knowledge: An introduction to the Build‐A‐Train task

In: Developmental science, Band 25, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1326. Juli 2019

The relation between subitizable symbolic and non‐symbolic number processing over the kindergarten school year

In: Developmental science, Band 23, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1511. Dezember 2021

Sharpening, focusing, and developing: A study of change in nonsymbolic number comparison skills and math achievement in 1st grade

In: Developmental science, Band 25, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft