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Buch(elektronisch)#120182 Versionen verfügbar

Wellness City: Health and Well-Being in Urban Economic Development

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Buch(elektronisch)#320153 Versionen verfügbar

New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs

In: Palgrave connect

In: Business & management collection

In: Palgrave pivot

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Buch(elektronisch)#42015

New urban management: attracting value flows to branded hubs

In: Palgrave pivot

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Buch(elektronisch)#52014

The Political Economy of City Branding

In: Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy

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Buch(elektronisch)#62011

Innovations in Public Governance

In: Innovation and the Public Sector

In: Innovation and the Public Sector Ser. v.15

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Open Access#92021

Successful government responses to the pandemic : Contextualizing national and urban responses to the COVID-19 outbreak in east and west

BASE

Open Access#102021

Digital Urban Planning Platforms : The Interplay of Digital and Local Embeddedness in Urban Planning

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#1215. Juni 2016

City brands in the mediatised world

In: Scandinavian Journal of Public Administration, Band 20, Heft 2, S. 97-118

ISSN: 2001-7413

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Aufsatz(elektronisch)#141. Januar 2015

Castells' network concept and its connections to social, economic and political network analyses

In: Journal of social structure: JoSS, Band 16, Heft 1, S. 1-18

ISSN: 1529-1227

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Aufsatz(elektronisch)#1514. Oktober 2014

City Branding as a Response to Global Intercity Competition

In: Growth and change: a journal of urban and regional policy, Band 46, Heft 2, S. 233-252

ISSN: 1468-2257

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