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Buch(elektronisch)#22011

Entstehungsschwäche und Bestandsstärke des verfassungsrechtlichen Eigentums: Eine Untersuchung des Spannungsverhältnisses zwischen Art. 14 Abs. 1 Satz 1 GG und Art. 14 Abs. 1 Satz 2 GG auf Basis der Eigentumsrechtsprechung des Bundesverfassungsgerichts

In: Schriften zum Öffentlichen Recht - Band 968

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Aufsatz(elektronisch)#418. Juni 2012

Anti‐Immigrant Propaganda by Radical Right Parties and the Intellectual Performance of Adolescents

In: Political psychology: journal of the International Society of Political Psychology, Band 33, Heft 4, S. 483-493

ISSN: 1467-9221

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Open Access#52008

Untersuchungen zur 2H/1H- und 13C/12C-Isotopenfraktionierung bei der Biogenese von Aromastoffen ; Investigation of 2H/1H- and 13C/12C-isotopic fractionation during biogenesis of flavour compounds

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Thesis#72004

Entstehungsschwäche und Bestandsstärke des verfassungsrechtlichen Eigentums: eine Untersuchung des Spannungsverhältnisses zwischen Art. 14 Abs. 1 Satz 1 GG und Art. 14 Abs. 1 Satz 2 GG auf Basis der Eigentumsrechtsprechung des Bundesverfassungsgerichts

In: Schriften zum öffentlichen Recht Band 968

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Buch(elektronisch)#92008

Medienpsychologie

In: Springer-Lehrbuch

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Aufsatz(elektronisch)#1012. Juli 2017

Do Mass Mediated Stereotypes Harm Members of Negatively Stereotyped Groups? A Meta-Analytical Review on Media-Generated Stereotype Threat and Stereotype Lift

In: Communication research, Band 48, Heft 2, S. 151-179

ISSN: 1552-3810

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Buch(gedruckt)#112020

Die Psychologie des Postfaktischen: über Fake News, "Lügenpresse", Clickbait & Co

In: Sachbuch

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Aufsatz(elektronisch)#1226. September 2023

Mind ascribed to AI and the appreciation of AI-generated art

In: New Media & Society

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1410. Februar 2010

Predicting Emotions and Meta-Emotions at the Movies: The Role of the Need for Affect in Audiences' Experience of Horror and Drama

In: Communication research, Band 37, Heft 2, S. 167-190

ISSN: 1552-3810

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Open Access#152022

Beliefs about the nature of knowledge shape responses to the pandemic: Epistemic beliefs, the Dark Factor of Personality, and COVID‐19–related conspiracy ideation and behavior

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