Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21988

Feminismo de América Latina en plazas, letras y siglas

In: Caravelle: cahiers du monde hispanique et luso-brésilien, Band 50, Heft 1, S. 49-60

ISSN: 2272-9828

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Dezember 2017

Museu da Maré: entre educação, memórias e identidades

In: Boletim do Museu Paraense Emilio Goeldi. Ciências humanas, Band 12, Heft 3, S. 939-949

ISSN: 2178-2547

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52021

Tirando o máximo partido da educação privada: construção de laços e significados em uma escola de elite em Portugal ; Making the "best" of private education: building ties and meanings in an elite Portuguese school

BASE

Aufsatz(elektronisch)#61. Januar 2011

Stories of Belonging: Ukrainian Immigrant Children's Experiences of Portugal

In: Global studies of childhood: GSC, Band 1, Heft 2, S. 129-139

ISSN: 2043-6106

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#731. Dezember 1969

JOVENS EM PORTUGAL DISCUTEM EDUCAÇÃO E OS RANKINGS DAS ESCOLAS

In: Revista ORG & DEMO, Band 13, Heft 2, S. 57-72

ISSN: 2238-5703

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82015

The construction of early school leaving as a political concept: an analysis in the sociology of education

BASE

Open Access#92015

La construcción del abandono temprano de la escuela como concepto político: Un análisis en la sociología de la educación ; A construção do abandono escolar precoce como conceito político: Uma análise na sociologia da educação ; The construction of early school leaving as a political concept under th...

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122020

Young people insights on their participation in educational measures in Northern Portugal: Between challenges and opportunities ; Visiones de jóvenes sobre su participación en medidas educativas en el Norte de Portugal: entre desafíos y oportunidades

BASE

Open Access#132021

Teledermatology in Times of COVID-19 Confinement: Comparing Patients' and Physicians' Satisfaction by the Standardized Brest Teledermatology Questionnaire

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1430. August 2019

GRUPO REFLEXIVO PARA MULHERES VÍTIMAS DE VIOLÊNCIA DOMÉSTICA NO PODER JUDICIÁRIO DE RONDÔNIA

In: Gênero & Direito, Band 8, Heft 3

ISSN: 2179-7137

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1522. März 2021

Cidades inteligentes como proposta de desenvolvimento local: uma análise conceitual para a cidade de Campina Grande/PB

In: Revista Brasileira de Administração Científica: RBADM, Band 12, Heft 2, S. 246-256

ISSN: 2179-684X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft