Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22022

Social media and crisis communication

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32022

Social media and crisis communication

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. August 2016

Examining Public Response to Corporate Social Initiative Types: A Quantitative Content Analysis of Coca-Cola's Social Media

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 22, Heft 4, S. 290-306

ISSN: 1539-4093

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#523. April 2022

Medium and source convergence in crisis information acquisition: Patterns, antecedents, and outcomes

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 5, S. 2492-2513

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#617. Oktober 2011

Examining the Role of Social Media in Effective Crisis Management: The Effects of Crisis Origin, Information Form, and Source on Publics' Crisis Responses

In: Communication research, Band 41, Heft 1, S. 74-94

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#722. Februar 2018

Welcome or Not: Comparing #Refugee Posts on Instagram and Pinterest

In: American behavioral scientist: ABS, Band 62, Heft 4, S. 512-531

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft