Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Januar 2014

COMMERCIAL ISLAM IN INDONESIA: HOW TELEVISION PRODUCERS MEDIATE RELIGIOSITY AMONG NATIONAL AUDIENCES

In: International journal of Asian studies, Band 11, Heft 1, S. 1-24

ISSN: 1479-5922

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#32006

The foreignizing gaze: producers, audiences, and symbols of the "traditional" author

In: Asian journal of communication, Band 16, Heft 4, S. 352-370

ISSN: 0129-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#4September 2014

Midwife Radio: The Entangled Trajectories of Global Health Programming, Broadcast Media, and the Indonesian State

In: Anthropological quarterly: AQ, Band 87, Heft 4, S. 1105-1135

ISSN: 1534-1518

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft