Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1März 2006

Organizational Goals and Priorities and the Job Satisfaction of US. Journalists

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 83, Heft 1, S. 169-185

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Juni 2003

Content Differences between Daily Newspapers with Strong and Weak Market Orientations

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 80, Heft 2, S. 368-390

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juni 1996

How Perceived Environmental Uncertainty Influences the Marketing Orientation of U.S. Daily Newspapers

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 73, Heft 2, S. 285-303

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Dezember 1993

The Impact of Group Ownership Variables on Organizational Professionalism at Daily Newspapers

In: Journalism quarterly, Band 70, Heft 4, S. 907-918

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. Juni 2010

When Women Run the Newsroom: Management Change, Gender, and the News

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 87, Heft 2, S. 393-411

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. Juni 2009

Changes in Professionalism of U.S. Journalists in the Turbulent Twenty-First Century

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 86, Heft 2, S. 277-298

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft