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Buch(gedruckt)#12019

Maintaining financial stability in times of risk and uncertainty

In: Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series

In: Premier reference source+

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SSRN

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Aufsatz(elektronisch)#711. Februar 2024

Guest editorial overview: 'Mapping the future of consumer behaviour using disruptive technologies'

In: Journal of consumer behaviour

ISSN: 1479-1838

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#927. Dezember 2022

Assessing retailer readiness to use blockchain technology to improve supply chain performance

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 37, Heft 2, S. 673-697

ISSN: 1758-7409

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Aufsatz(elektronisch)#1128. März 2023

Modelling and analysing the enablers of digital resilience for small and medium enterprises

In: Journal of enterprise information management: an international journal

ISSN: 1758-7409

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Aufsatz(elektronisch)#1218. Oktober 2022

CSR authenticity and micro-foundations of business: a systematic review

In: Cross cultural & strategic management, Band 30, Heft 1, S. 37-68

ISSN: 2059-5808

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Aufsatz(elektronisch)#1315. September 2021

Measuring the effectiveness and impact of COVID-19 health policies on firms and UNSDGs: evidence from China

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 35, Heft 1, S. 125-159

ISSN: 1758-7409

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Aufsatz(elektronisch)#1416. Mai 2023

Gamification and neuromarketing: A unified approach for improving user experience

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 1, S. 218-228

ISSN: 1479-1838

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