Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#16. November 2017

Employers' perception of women workers in Oman and the challenges they face

In: Employee relations, Band 39, Heft 7, S. 1048-1065

ISSN: 1758-7069

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22014

Work-Life Balance, Family-Friendly Policies and Quality of Work Life Issues: Studying Employers' Perspectives of Working Women in Oman

BASE

Aufsatz(elektronisch)#314. März 2008

Entrepreneurship and SMEs in Ethiopia: Evaluating the role, prospects and problems faced by women in this emergent sector

In: Gender in management: an international journal, Band 23, Heft 2, S. 120-136

ISSN: 1754-2421

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42009

Internet Marketing of Tourism

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#54. Mai 2011

Microfinance and sustained economic improvement: Women small‐scale entrepreneurs in Ethiopia

In: Journal of international development: the journal of the Development Studies Association, Band 24, Heft S1

ISSN: 1099-1328

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Juli 2014

Characteristics, Motivations, and Challenges of Women Entrepreneurs in Oman's Al-Dhahira Region

In: Journal of Middle East women's studies: JMEWS ; the official publication of the Association for Middle East Women's Studies, Band 10, Heft 2, S. 135-151

ISSN: 1558-9579

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#928. November 2019

Family friendly policies and the Omani Labour Law: What it entails for women employees in Oman

In: Employee relations, Band 42, Heft 2, S. 315-348

ISSN: 1758-7069

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#106. April 2010

E‐governance for improved public sector service delivery in India, Ethiopia and Fiji

In: International Journal of Public Sector Management, Band 23, Heft 3, S. 254-275

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#142018

Understanding the needs of MENA public transport customers: Culture of service and gender-responsive recommendations

BASE

Open Access#152018

Understanding the needs of MENA public transport customers: Culture of service and gender-responsive recommendations

BASE